Tema: Re: Nauji musu valdzios bajeriai
Autorius: trickyvic
Data: 2010-08-31 21:27:52
Man poxui kapitalistas ten pavaizduotas ar dar belenkas. As paveiksliuke
matau kurioza kai saunios tech idejos ir pasiekimai naudojant ne pagal
paskirti palieka toki rezultata, kad tos pagamintos produkcijos nera kam
vartoti.

Kas ten mane bekaltintu leninizmu, komunizmu marksizmu ar dar kokia nors
nesamone as galiu pasakyti savo ruoztu, kad nei viena ideologija
nesizaviu, taipogi nesu anarchistas, as esu pats paprasciausias zmogelis
kuris mato, kad dedasi tokie dalykai kokie neturetu detis (cia jau mano
beda) Taciau kam patinka buti "terpyla" ( taiklus rusiskas zargoninis
ishsireiskimas) tas lai ir buna ir kiekviena pasikeitima ar ideja
sutikdamas su siaubu vapa oj cia jau marksizmas, oj cia jau leninizmas,
oj cia jau fasizmas ar ne laikas atsikratyti klisiu ir nesiremti is viso
jiokiomis atgyvenusiomis idoelogijomis, o tiesiog gincuose ieskoti tiesos.