Tema: Re: Nauji musu valdzios bajeriai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-05 18:46:35
Oi oi oi, o Afrikoj negriukai badauja, o kieme benamės katės kniaukia...
Dzin man ant jų, kaip ir jiems ant manęs. Kiekvienas lai apsikuopia
savam kieme. Niekaip negaliu suprast žmonių, kurie atseit dirba už
120 Lt (kaip čia buvo pareiškta), ir netgi netikiu, kad taip yra realiai.
Paverk ir prisimest biednesniu - jau nacionalinis Lt sportas.
Pilna Lietuva dirvonuojančių žemių, iš tos žemės gabaliuko galima surinkt
žymiai daugiau, nei 120/mėn.. Butelius renkant musie dešimteriopai
uždirba. Nekalbant jau apie visokias valytojas, slauges, remontininkus,
kurių poreikis gan didelis ir pastovus.
Nu ale bet jei žmogui yr viena laimė, vienas šviesusis Dao - kasdien
ropot į darbą prie konvejerio ir atlikinėt "pasukau varželį, kaip liepė",
tai jo, atvejis sunkus, tokių niekam nebereikia, tokie dabar Kinijoj
pigesni, o ir išvis nelabai yr jau tokių darbų, robotizacija visokia
beigis automatizacija su visom kitom velnio pramanom, pirmyn
vergai nužemintieji, aisma staklių laužyti uš šviesų rytojų...