Tema: Re: Nauji musu valdzios bajeriai
Autorius: lover
Data: 2010-08-05 23:36:14
paprasciausiai pradejau itart, kad visos
mano bedos tame, kad gal pas mane yra
kokio zydisko kraujo, nes visada i mane ziuri
daugumas kaip is salies ir daug kas neapkencia
nesusirandu draugu tarp tokiu atrodytu paprastu
zmoniu, kai pats esu visai nepaprastas, o toks
labiau rafinuotas, tiesiog daug kas manes kratosi
jau is sono, nei zodzio nepratarus, tiesiog mastymas
toks...visi juokiasi vos tik zodi pratariu, atrodytu
esu su jumoru, o man nesiseka gyvenime kaip prakeiktas
koks, sakau, koks yra tas zydiskas mastymas, nes zydai
sako yra valkatos ir lupikautojai, ir apskritai kada zydas
skaitosi, kai tevas zydas ar kai motina zyde ir apskritai
kartais jauciuosi kaip velnio apsestas ir nesu patriotas
todel kad man lt nesiseka, nes daznai susiduriu su diskriminacija
sakyciau visai kitokiu zmoniu nei as - tikru lietuviu,
tiesiog tevas sako, kad mano senelis zydas, gal jis kliedi...
ir apskritai ar verta visu problemu ieskot vien tame, nes
zydiskas mastymas turetu tureti ipatumu, o kaip hitleris
sake, kad zydai apskritai yra ligota tauta, labiau serga
plauciu ligom, psichinem ligom....