Tema: Re: Nauji musu valdzios bajeriai
Autorius: trickyvic
Data: 2010-08-31 18:34:10
Beabejo... todel taip spartuoliskai beeidami ir lenkdami visus
Bidstrupus bent 100 metu esame tokiame aukstame lygyje, kad net is to
neturejimo ka veikti sedim cia ir rasinejam.
Ir is viso man idomiausia tai, kai kas nors pradeda sneket( piesti
rasyti, diskutuoti svajoti) apie tai kaip butu galima padaryti pasauli
geresniu visiems, o ne tik korporatyviniam keksiu lizdui is karto
skambantys argumentai yra: susiktas marksistas, komuniaga ir panasiai
nejau is tikruju visi trosko tos demokratijos vien tik tam, kad keli
procentai reguliuotu visu kitu egzistavima ( gyvenimo neparasiau cia
samoningai) ir dalintu pasakeles apie tai kaip galima susikrauti
melejonus sunkiu darbu...