Tema: Re: Apie patriotizma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-26 21:32:48
Jeigu vadovaijies zydu skaiciavimo metodika tai Lietuvoje iszudyta 1,2
milijono

"Generolo Vėtros anūkė metė baisius kaltinimus seneliui ir Lietuvai: kas
slepia tiesą?"
delfi.lt/news/daily/demaskuok/generolo-vetros-anuke-mete-baisius-
kaltinimus-seneliui-ir-lietuvai-kas-slepia-tiesa.d?id=78591343
Lietuvos žydų bendruomenės pirmininkės Faina Kukliansky teigimu „žydų
varymas į getus ar bet koks kitas „izoliavimas“ arba „su izoliavimu
susijusių reikalų tvarkymas“ ir yra žydų naikinimas“.

Rimas B 2017-11-30 16:02 IP: 78.31.188.132
Sakyčiau žmogus nemoka skaičiuoti. Bet gi įžeisčiau.... Visų pirma 95%
išnaikintų žydų. Tad gal pasiremkime straipsnyje minėtu Eidintu.Jis savo
knygoje "Žydų žudymo byla" teigia, kad Lietuva išgelbėjo 56 000. Vien tik
tas skaičius jau įrodo, kad autorius akivaizdžiai meluoja. O kur dar 2
973 Lietuvos žydai, kurie kovėsi Lietuviškoje divizijoje? O juk jie
pasitraukė , bent daugumoje su šeimomis... Liko gyvi Lietuvoje ir sugrįžo
iš koncentracijos stovyklų-28 000. Emigravo-6 000. Pasitraukė į
Rusiją ,-15 000. Tad gal duoti autoriui pagaliukus ,kad suskaičiuotų?
Niurenbergo procese žydai suskaičiavo, kad Lietuvoje išžudyta 150 000. Gi
dabar jau imamas toks skaičius, kad net tiek žydų niekada Lietuvoje
nebuvo....33 žydai KGB darbuotojai.... vėl gi akivaizdus melas. Portale
sarmatija buvo nurodyta, kad pokario MGB (KGB pirmtakas tarnavo 85% žydų.
Tame pat portale įvardinta arti 50 pavardžių, nuo KGB kapitono ir
aukščiau.... Tačiau esmė ne ta. Esmė ta, kad visi žydšaudžiai vienaip ar
kitaip nubausti. O pasakykite ar nubaustas nors vienas žydas-budelis? Ar
nors pasmerktas? Ar radote šiame straipsnyje nors užuominos į tai, kad
apgailestaujama, jog neproporcingai daug žydų susidėjo su sovietais? Ne.
Tik Kaltinimai.

"F. Kukliansky: niekada nevadinome lietuvių žydšaudžių tauta"
delfi.lt/news/daily/lithuania/f-kukliansky-niekada-nevadinome-lietuviu-
zydsaudziu-tauta.d?id=70278052
rašoma pirmadienį litvakų bendruomenės pirmininkės paskelbtame pareiškime.

"Lietuvos ambasadorė: Londone lietuvių yra daugiau nei Klaipėdoje"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-ambasadore-londone-lietuviu-yra-
daugiau-nei-klaipedoje.d?id=75228310
Izraelyje lietuvių kilmės žmonių apie 250 tūkstančių  tai yra Lietuvos
žydai. Pagal įstatymus jie gali turėti ir Izraelio, ir Lietuvos
pilietybes.
-
Daugiausiai Lietuvos zydu gyvena PAR ir JAV.