Tema: Re: Apie patriotizma
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-07-26 18:54:33
 tipo norejai, kad rusai needes tiek km sukartu, savo galvas guldydami, kad tamstos tevus nuo krosnies isgelbetu?  Mazai Lietuvoje naciai zmoniu iszude? Uz pasiaukojima vaduojant Lietuva nuo naciu, tamstos tevai rusams turejo cepelinu privirti ir auksinius dantis atiduot ir tai skolingi butu like. Pergyvena jis mat del zaliu obuoliu........ O kad rusai zuvo, suluosinti buvo, badavo tamstos tevus nuo naciu vaduodami, nesiskaito?
 Varyk dabar pesciomis i koki Afganistana, isgelbek vietiniu kaima nuo talibu, susilauk kol kokia koja kur sankryzoje bomba nutrauks ir paskui klausykis, kaip obuolius afganui nuedei..... Kvailas dedule