Tema: Re: Apie patriotizma
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-15 21:59:40
senbezda, gal galetum nors kiek risliau?

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pig52r$goj$1@trimpas.omnitel.net...

Ne tau, snargliau, mane mokyti ka rasyti. AMB'alinio rinkejai patys
pasirinko lava niekieno neverciami. Ju deka didziausias Lietuvos
mafijozas tapo visu laiku populiariausiu Lietuvos politiku. Todel
kolkozmiku ateitis buvo nulemta. Dabar jiems belieka uz savo sprendima
dziaugtis rezultatais. Issinesdino milijinas. Reiketu, kad dar
issinesdintu bent puse.Galeciau, tai dar uzpakalius atspardyciau, kad
greiciau nesdintusi.

O tau dar reikia pradeti aiskiau mintis reiksti. Diskutuoti apie
patriotizma tau ankstoka. Idejau tau teksta su patriotu is Anglijos,
kuris imigravo i Lietuvos provincija, kurioje dar neseniai gyveno
kolkoznykai, o dabar issinesdino.
Todel ir parasiau, kad pasikasytum uzpalai pries su manimi diskutuojant