Tema: Re: Apie patriotizma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-15 21:29:15
Airija peis 100 metu, kai neuzderejo bulves, susodino i laivus milijiona
tokiu asilu ir isplukde.
Lietuvoje gi niekam nereikia ju sodinti i laivus. Patys i valdzia
susigrazino ambalinius, kurie zadejo Liwetuvos provincija paversti
pramonine su... 30% buvusiu kolkoznyku. Ayutomatiskai milijinas
kolkoznyku tapo verti siuksliu konteineriu. Dabar, kai galina vaziuoti
uzsidirbti i Norvegijos zuvu fabrikus ar Anglijoje gaudyti vistas, pasalpu
is viso galima butu nemoketi. Normaliems zmonems is karto palengvetu.

"Lietuvos kaime įsikūręs anglas: mano šuo gyvena geriau už kai kuriuos
lietuvių emigrantus"
delfi.lt/multimedija/lietuvos-kaimas/lietuvos-kaime-isikures-anglas-mano-
suo-gyvena-geriau-uz-kai-kuriuos-lietuviu-emigrantus.d?id=74456004
Jis tikina, kad savo tėvynėje buvo susikūręs gerą gyvenimą, bet dabar ten
privažiavę tiek emigrantų, kad anglams tiesiog nebelieka vietos. „Tuomet
aš dirbau tinkuotoju. Vieną dieną kompanija atleido visus ten dirbusius
anglus. Tiesiog puf, visi dingo, visi penkiasdešimt, penktadienį mums
pasakė, atia atia, jūsų nebereikia. O pirmadienį atvažiavo didelis
autobusas iš Lenkijos pilnas lenkų tinkuotojų, kurie dirbo už kapeikas,
praktiškai už dyką. Deja, tokia dabar Anglija“,  atsidūsta M. Selby.
„Šaukotas yra tikroji Lietuva. Šaukoto žmonės,  ištaria M. Selby ir šiek
tiek sudvejojęs priduria,  dauguma Šaukoto žmonių tikrai yra, kaip
Anglijoje mes sakome, žemės druska (red. pas.  taip sakoma apie
geriausius ir kilniausius visuomenės žmones). Jie  tiesiog fantastiški.“
Jis priduria, kad pas mus viskas atvirkščiai nei jo tėvynėje, Lietuvoje
visi veržiasi gyventi į miestus, nors turime nuostabaus grožio gamtą.
„Anglijoje aš negalėčiau gyventi tokiame name. Kad turėtum kaime turto ir
žemės, turi būti milijonierius. O aš dievinu gyvenimą kaime“,  sako M.
Selby.

M. Selby tikina, kad jį siutina lietuvių požiūris, prieš 25-erius metus
atgavome laisvę, kasmet minime sausio 13-ąją, kai drąsūs žmonės susirinkę
prie televizijos bokšto gynė ir žuvo už laisvę, bet šiandien niekas jau
nebekovoja.
„Kas atsitiko, jūs atgavote laisvę, bet iš tiesų nežinojote, ką su ja
daryti. Protingi žmonės susikrovė turtus, o visi likę atsigręžė į pasaulį
ir pasakė, pažiūrėkite į Angliją, kokia tai nuostabi šalis, važiuosime
ten. O kodėl nepasilikus ir nepavertus Lietuvos tokia kaip Anglija? Kodėl
nepasiliekate, o maunate į Švediją, Norvegiją, Angliją?“  retoriškai
klausia M. Selby.
„Grybauskaitė fantastiška. Ji neturi daug galių ir tai liūdina.
Pastatykite ją į poziciją, kur ji galėtų spardyti užpakalius. Ji
pasirodytų tikrai gerai. Bet jai to neleis, ji per daug gera, o tai
nuliūdintų klubą.

Pats M. Selby sudaro kovotojo įspūdį, jis pasakoja, kad nesileidžia
stumdomas ir, pavyzdžiui, kai
„Po to su manimi buvęs draugas pasakė, aš gyvenime nemačiau nieko
panašaus, kad kas nors atsistotų pakovoti dėl savo teisių ir dar gautų
tai, ko reikalauja“,  sako M. Selby.
„Taip, turbūt taip. Bet aš darau daugybę kvailų dalykų. Nusipirkau
perforatorių ir šis iškart sugedo. Grįžau į parduotuvę ir sakau, žinote,
pirkau jį vakar, o jis neveikia. Pardavėjas man atsakė, gerai, jokių
problemų, mes nusiųsime jį sutaisyti.
Tačiau man perforatoriaus reikia šiandien. Man atsakė, kad jie taip
nedaro, tokia kompanijos politika. Aš jau buvau atsispausdinęs įstatymą,
kuriame rašo, kad man turi grąžinti pinigus arba duoti naują
perforatorių. Parodžiau jam ir to pareikalavau. Jis dar kartą pakartojo,
kad kompanijos politika ne tokia. Pasakiau jam, dėjau ant jūsų politikos,
juk toks įstatymas. Pagrasinau, kad kol neatgausiu pinigų, stovėsiu prie
durų ir visiems atėjusiems sakysiu, nesivarginkite, jų garantija bevertė.
Po dešimties minučių pakalbėjęs su direktoriumi pardavėjas man pasakė,
gerai angle, štai tavo pinigai. Jei būčiau lietuvis, greičiausiai būčiau
nesiginčijęs. Jūs kaip avys, baaaaa“,  sumykia pašnekovas.
-
Maziausiai ka reiketu padaryti tai uz buvusiems xolxoznikams mokamas
pasalpas jie turetu atidirbti... savo 3 ha sklype, kuris uzzeles
piktzolemis nuo to laiko kai Landzbergis isdalino. Va kai jis bus pilnai
isdirbtas, o jo uztenka gausiai seimai issimaitinti, tuomet tegu gauna
pasalpa, o tai ka uzsiaugino pasilieka sau. Normaliam zmogui tai bus tik
papildoma pagalba ir mes butume pirma salis, kuri (kaip Suomija
deklaruoja) paprasciausiai moketume atlygi vien uz tai kad zmogus dirba
pats sau. O uz ta laika butu skaiciuojama pensija lyg nuo minimalaus
atlyginimo.

"Švedijoje nužudyto paauglio tėtis: mane bando užčiaupti"
delfi.lt/news/daily/lithuania/svedijoje-nuzudyto-paauglio-tetis-mane-
bando-uzciaupti.d?id=70104338
14-metis, manoma, pabėgėlių iš Sirijos sūnus, (mokykloje) smogė peiliu
lietuviui.

> Cit : " Paaiškinti tokį fenomeną, kad išvyko 1 mln. arba beveik
> trečdalis tautos galima tik pasitelkus psichologiją. O psichologija
> paprasta – lietuviai nėra jokie patriotai, tai kaip tik viena labiausiai
> kosmopolitiškų tautų pasaulyje.
> Patriotizmas lietuviui yra pamojavimas trispalve ir sugiedojimas himno"
>
> Skaitykite daugiau:
> https://www.delfi.lt/news/ringas/politics/kestutis-masiulis-dvigubos-
pilietybes-nebus-nes-lietuva-pilenai.d?id=78574901#cxrecs_s