Tema: Re: Apie patriotizma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-16 17:59:10
savo ausimis, 2010 09 16 11:40
Patyriau soka, kad budamas Rusijos kaime prie Smolensko kalbejau su 85
metu senute, pragyvenusia visa kara savo kaime. Cia ne mano o jos
vertinimas ir jos gyvenimas, todel nieko nekomentuokite o zinokite. Jinai
pasake - taip suneli, vokieciai buvo zymiai geresni, pamaitindavo mus
kaime, tikrindavo sveikata!, nieko neatimdavo, viena karta vokietis
apsauke ja, tai po to atejo su verteju ir atsiprase! Buvo faktas kad is
kaimo isveze vyrus darbams i vokietija. Tai sitie visi laimingi! gryzo ir
visi sveiki gyvi! O kuriuos sovietai pagavo ir i fronta nutempe, negrizo
kas antras! Stai si istorija kuria girdejau is liudininko man daug
daugiau pasako apie kara, apie kultura ir apie tai kaip rasoma istorija
politiniais motyvais.

> ne, nu tai vokieciai gi klumpius i sibira butu veze kupe vagonuose,
> maitine tik vagone-restorane ir dar kiekvienam dave dyzelini vw
>
> "Gintas"  wrote in message news:pig7ac$io5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Lietuvos istorikas Arūnas Bubnys pabrėžia, kad, pirmojo plano „Ost”
> autorių nuomone, per 30 metų iš Lenkijos ir europinės SSRS dalies turėjo
> būti iškelta 80–85 proc. lenkų, 65 proc. Ukrainos, 75 proc. Baltarusijos
> ir dauguma Baltijos šalių gyventojų.
>

> http://www.technologijos.lt/n/mokslas/istorija_ir_archeologija/S-20719/
straipsnis/Hitlerini-Rytu-plana-Ost-igyvendino-sovietai-