Tema: Re: Kodėl vatiniai vargsta Lietuvoj?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-16 11:59:45
KandysRomka sake-neatsake. VidasM sake-neatsake. Tomui apie padarytus nusikaltimus snekant-netgi nuzudytu zmoniu skaicius nesvarbus. Mazdaug-pakanka vienam H. Daktarui neleist su zmona matytis ir jau galima daryti isvada kiek Lietuva gyventoju prarado per tiek metu, kol Daktaras sedi. O jei dar koks lietuvis kalejime mirsta-tai suvis, lietuviu genocidas.

Suma sumarum-grupse patriotiskai nusiteike lietuviai vis neivardija kieno pateiktais skaiciais tiket, kalbant apie nuzudytu lietuviu masta. Ir koks tas skaicius?