Tema: Re: Kodėl vatiniai vargsta Lietuvoj?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-14 01:31:10
Sit kaip......... Intenete kazkas pateikia skaicius, o Lietuvos
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras tuos skaicius drista ignoruoti . Neatrodai sau juokingas netikedamas tuom, ka pateikia specializuota valstybinė istaiga?  Dar keisciau, kad tvirtini, kad as neva pateikiau, kad nuzudyta buvo 1,2mln lietuviu. Susapnavai ar ka?

P.S. "prarado" , tai netolygu nuzudyta?  Pamete?  Buvo pavogti? Buvo investuoti i kitu saliu ekanomika? Is tremties nemazai lietuviu grizo. Kiti sukure seimas, isitvirtino ir liko gyvent Rusijoje. Tau jie "prarastieji", kaip ir tiek, kurie siais laikais, smaugiami Lietuvos ekonomines situacijos, islekia i Anglija ir nebesiruosia grizt?