Tema:
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-05-13 22:25:26
On Sun, 13 May 2018 21:39:49 +0300, Gintas wrote:

> vel kazkur, kazka girdejai? Keistas zmogus-straipsniu nuorodas kisa,
> kolekcionuoja.... Siaip, jeigu yra galimybe reiktu vadovautis
> instituciju patvirtintais faktais.

Istraukas pateikiau is internete skelbiamu fiksuotu faktu. Institucijos
siuos faktus ignoruoja.

"V. Sinica. Meilė Lenkijai reikalauja slėpti istoriją"
Lietuva vardan gerų santykių su Lenkija faktiškai perrašė XIX-XX a.
Lietuvos istoriją. Tačiau labai sunku įvardyti, ką vardan geresnių
santykių padarė ar daro į Lietuvos vidaus reikalus besikišanti, kresų
politiką remianti, okupacijos nepripažįstanti ir strateginius klausimus
šantažo svertais verčianti Lenkija. Galiausiai net Lenkijos Seimo
pirmininkas pasako, kad jei nepildo LLRA reikalavimų, Lietuva agresijos
atveju gali nelaukti Lenkijos pagalbos, t.y. grasina nesilaikyti NATO
sutarties.
Istorijos politikos srityje Lenkija iki šiol nėra pripažinusi Vilniaus
okupacijos, tai nebuvo įtraukta į 1994 metų Lietuvos-Lenkijos sutartį, to
neleidžia tikėtis ir esama politikų laikysena.

PS
Valdzia mus ruosia Lenkijos okupacijai. As gi nesutinku. Man geriau butu,
kad mus okupuotu Rusija.Rusu okupacija po Stalino mirties per 40 metu
padare maziau zalos, negu Lenkijos okupacija per 20 metu.

> Tad kiek zuvo Lietuvos pilieciu rusu okupacijos laikotarpiu?  Noretusi
> skaiciu is tamstos isgirsti, idan galeciau veliau Lietuvos rusui
> KandziuiRomkai pakist, tikiu, kad jam tamsta didesnis autoritetas nei
> genocido centras, o tuo labiau  as :)
>
> tad koks skaicius, pagal tave?

As kaip zydas. Jie sako kad Lietuva prarado 200,000, o kiek is ju
nuzudyta jie neskaiciuoja. Tu pateikiai duomenis, kad Lietuva prarado 1,2
milijono ir as neketinu ieskoti kiek ju buvo utilizuota. Ketinu rentis
travo pateiktais skaiciais, nes tu geriau uz mane zinai.