Tema: Re: Kodėl vatiniai vargsta Lietuvoj?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-13 18:47:56
Kad manimi patikejai, tai gerai, bet kur girdejai, kas per autoritetas tau paporino apie 700 tukst? Lietuviu genocido centras tokiu skaiciu ner girdejes........

"Gintas"  wrote in message news:pd4p5d$3to$1@trimpas.omnitel.net...

tipo tai tavo atsakymas i mano klausima: kiek zuvo? :))))

Jeigu tikim specuialia istaiga (genocido centru) tai sakyciau taip:
1. ikalinta, nuzudyta , istremta -23tuks (realiai maziau  nes yra grizusiu
is kalejimoir is tremties)
2. zuvo per Birzelio sukilima -0,7 tukst
3 zuvo partizanu ir ju remeju -20,5 tuks
4 lageriuose ir kalejimuose zuvo 20-25 tukst (imam didesni skaiciu-25 tukst,
kad nebutu priekaistaujančiu)
5. tremtyje zuvo-28 tukst (tad prasom nebekisti prarastuju tremtyje)
6. zuvo 1991m-23 pilieciai

Susumuojam ir gaunam: 97tukst. 223 pilieciai. Ir tai genocido centro
pateikti skaiciai. Tiki jais ar mieliau pasakas apie 700 tuks pasakosi?