Tema: Re: Kodėl vatiniai vargsta Lietuvoj?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-15 23:50:31
taip, zuvo tiek pakeliui i tremti, tiek tremtyje. Nieks to neneigia. Taciau juk bene kazkelinta syki klausiu-ar mes tikime Lietuvos valstybine istaiga, sukurta specialiai tam, kad nustatyt faktus apie genocida Lietuvoje, ar mieliau remiames rasytojais delfyje, rasytojais , rasanciais komercines knygas ar tetulyciu pasakojimais?

Ir siaip-regis klausimas ne apie visatos sprogimo eiga. Kiek zuvo Lietuvos pilieciu rusu okupacijos laikotarpiu?  Ne prarastu, ne isvežtu ir sugrizusiu, ne persalusiu ir pasveikusiu, ne likusiu gyvent Sibire,  o kiek zuvo?

 NIEKS NESUGEBA ATSAKYMO ISLEMENTI