Tema: Re: Kodėl vatiniai vargsta Lietuvoj?
Autorius: Tomas
Data: 2018-05-13 22:40:31
Na, tu irgi netiki kai landzbergis ar grybauskaite sako, jog ruskija - teroristine valstybe. Prezidente - tau nepakankamai rimtas asmuo, tu gal rimtesnis? Kas tu toks? Ir kodel kiti zhmones turetu tiketi tuo, kuo pageidauji tu?
Shtai, branguti, ka teigia kiti shaltiniai:
"Iš viso, mokslininkų skaičiavimais, atsižvelgus ir į prarastą natūralų gyventojų prieaugį, 1940–1958 metais Lietuva neteko maždaug 1 mln. 100 tūkst. gyventojų."
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/jei-ne-okupacijos-lietuva-turetu-5-mln-gyventoju.d?id=13516063