Tema: Re: Kodėl vatiniai vargsta Lietuvoj?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-15 21:15:37
Gerbiu senatve, bet tamsta jau marazmais dvelki. Taigi metai skirtingi, nesugebi susivokti?

1940 06 15-1941006-22 ikalinta, nuzudyta, istremta -23tukst (vadinasi nuzudyta maziau, nes ikalinti ir istremti kai kurie grizo)

1944-1952m.
lageriuose ir tremtyje zuvo  iki 25 tuks,
tremtyje-28 tuks

Genocido tyrimo centro duomenys!!!!!!!!!!!!!!!

Ot, pensininkas :))))