Tema: Re: Nato 5 str.
Autorius: Fiedzia
Data: 2018-04-18 08:29:34
> tu čia Hitlerio ar Stalino memuarus cituoji?

Tu cia del pradeto pries kara vokieciu zudyniu Lenkijoje? Buvau keleta
kartu atsitiktinai uztikes internete. Ar tai tave stebina?

"V. Sinica. Meilė Lenkijai reikalauja slėpti istoriją"
Lietuva vardan gerų santykių su Lenkija faktiškai perrašė XIX-XX a.
Lietuvos istoriją.
Istorijos politikos srityje Lenkija iki šiol nėra pripažinusi Vilniaus
okupacijos, tai nebuvo įtraukta į 1994 metų Lietuvos-Lenkijos sutartį, to
neleidžia tikėtis ir esama politikų laikysena.

1940:
Jonas 2005-03-14 18:57
Armija Krajova Vilnije saude Vilniaus universiteto studentus - lietuvius,
taciau niekas niekur apie tai nekalba. Mano mociutes brolis buvo
susaudytas toje pacioje duobeje su kitais 35 jaunuoliais - jie visi
uzkasti Rasu kapinese. Is tiesu - galetu tuo bent kiek pasidometi ir
Vilniaus universiteto istorikai. Juk lietuviai studentai i si
universiteta, atgavus Vilniu, buvo perkelti is Kauno ir cia lenku
nacionalistu buvo susaudyti...
-
Per pirmasias 2 savaites po Vilniaus atgavimo buvo iszudyta 17,000
lietuviu. Veliau zudymai buvo ziauresni ir metodiniski. Todel Bernardinu
baznycioje rastu AK archyvu placiajai visuomenei neskelbia. Beje, dalis
dokumentu yra jau sunaikinti.

"Rasų kapinėms  3 mln. eurų"
delfi.lt/news/daily/lithuania/rasu-kapinems-3-mln-euru.d?id=68395176
-
Iszudytiems studentams?

1941:
to Kriwis Gniazdowieckys, 2011 04 15 08:11
Artejant vokieciu armijai ir jai uzemus Lietuvos teritorija lenkai
tiesiog naikino beginklius lietuvius. Is gimines liko tik dvi ir jas
lenkai galvojo , kad nuzude , bet vokieciai isgelbejo. O lenkai tuo metu
siautejo aukstaitijoje ir kardais kapojo visus lietuvius, paskui kaimus
dar karta persukavo lenku raitiniku buriai, kurie tikrino ar nera
pasilikusiu gyvu lietuviu ir juos rade pribaigdavo. Likusi gyva liudininke
(jos parodymai yra nufilmuoti ir saugomi tikriausiai Lietuvos archyvuose)
pasakojo, kaip karo pradzioje vieniems lenkams iszudzius visa seima, po
kiek laiko jojo lenku raitininkai ir prijoje ju sodyba per atvira langa
pasiziurejo i kraujuose gulincius iszudytus lietuvius ir pasidziauge
lenkiskai "Ooo koks grazus vaizdelis!" Visa laime, kad jie nepastebejo
suzalotu, bet dar gyvu dvieju lietuviu jaunos moters ir mergytes.
Galvazudziams nujojus, moteris issinese ant ranku mergyte(dukterecia ir
keliu vaziave vokieciai nuveze jas i Utena i ligonine. Visa medziaga apie
ta genocida yra archyvuose. ta medziaga nufilmuota rode ir Lietuvos
televizija. Juk is to kaimo atrodo gyvi liko tik trys zmones. Stai ka
dare Lietuvoje like lenkai, jie vokieciams nesipriesino, jie naikino
lietuvius ir tai nera paslaptis. Tai liudija gyvi ludininkai.

1944:
Nukentėjęs asmeniškai, 2011 08 11 11:20
.... atvyko į tėvelių sodybą armijos krajovos smogikai, gal, koks 20
ginkluotų vyrų. Sustatė visus prie daržinės. Broliukas, kuriam buvo tik
12-ka metų slėpėsi daržinėj šiauduose, tai jį su durtuvais negyvai
subadė... Vienas vyresnis pasakė, kad visus dabar sušaudys, nes esam
lietuviai... Laikiau ant rankų dukrytę 2 mėnesių amžiaus. (aut.past. -
mano mamą). Vienas lenkas liepė ją įmesti į šulinį, už tai sakė, kad
paliks gyvą. Aš verkiau. Buvo siaubinga, spaudžiau prie krūtinės dukrelę,
ją bandė iš mano rankų išplėšti, bet aš nepaleidau... Vyras neištvėrė ir
puolė tą smogiką... Pargriovė jį ant žemės, pradėjo mušti, bet iš nugaros
priėjo kitas lenkas ir iš pistoleto paleido šūvį jam į pakaušį).
Vyresnysis kažką pasakė lenkiškai ir visi smogikai pakėlę ginklus pradėjo
šaudyti. Mūsų buvo 14-ką žmonių... Likome tik 4 moterys ir 3 vaikai
(mergaitės), nes 7-nerių Jonuką sušaudė su visais vyrais... Išaudė ne tik
visus vyrus, bet ir mano anytą nušovė, nes ta labai garsiai verkė...
Stipriai sumušė seserį, nes ta nesuprato lenkiškai... Neprievartavo, nes
labai skubėjo. (kaip supratau buvo jau kelias sodybas aplankę ir bijojosi
lietuvių partizanų) Susėdę į mašinas išvažiavo. Vienas dar paklausė manęs
kūdikis berniukas ar mergaitė... Jei būčiau pasakiusi, kad berniukas -
būtų nužudę ir jį...