Tema: Re: Nato 5 str.
Autorius: Fiedzia
Data: 2018-04-13 15:39:25
Scenarijus nera teorinis. Rusai i Sirija vyksta uz 3,000 euru
atlyginima.Tiek gauna profesionalus. Paprastiems Ivanams mokama 1,000
euru,
Man labiau idomus butu scenarijus paskelbti Pravieninkese apie tai, kad
Sirijoje metai butu uzskaitomi kaip 5 plius 10,000 euru i saskaita po
metu.
Arba valstybone pensija tikrosios tarnybos kariams ne po 12,5 metu, o po
2,5 metu?