Tema: Re: Gal galite keliais sakiniais priminti Adamkaus ir jo šlepečių istoriją?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-06-15 17:39:51
"Zygimantas" <zygis@on.lt> wrote in message news:hv7v7k$r79$1@trimpas.omnitel.net...

> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt>
>
> - čia (forume) vis kartojama ryšis be ryšio (nesamonė), t.y., kad internetas ir tarptautinis telefono ryšys ir yra "globalizmas".
>
> p.s.
> daugiau mažiau laisvi tarptautiniai informaciniai ryšiai buvo gerokai anksčiau, dar apie 1960 metus lengva buvo susisiekti su bet kurios valstybės vadovybe,
> bet nebuvo esminio "globalizmo" požymio - tai pasaulinių monopolijų pasaulinis viešpatavimas.

Kiekvieno asmeninė laisvė įsivesti tik jam suvokiamus terminų apibrėžimus. Tik tegu tadu jau priima
ir neišvengiamas pasekmes: susikalbėjimo problemas ;)
Aš galėčiau pateik ir grynai priešingą teiginį: ryšiai ir transportas tadu buvo silpni, bet jau tadu
dominavo pasaulinės monopolijos. Ir šis teiginys musie būtų nė kiek nemažiau pagrįstas, nei
tavasis. Čingischano investicinė bendrovė, Romos žemdirbių koncernas ar kokia Viktorijos
laikų britiška Maxima ne ką mažiau tadu reiškė nei daba kokis MS ar BP.

> p.s.2.
> kas apie CCCP konjuktūros tradicijas - čia nebuvo asmeniška.

Iš esmės potemė neįdomi. Kiek tau metų ? T.y. ar žinai tikrai, kas ir kaip buvo tais laikais ?
Kaip ti bebūtų - tai jau dvidešimties su virš metų seniena.