Tema: Re: Gal galite keliais sakiniais priminti Adamkaus ir jo šlepečių istoriją?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-06-12 16:00:09
Nu, tik patvirtini intelektų prasilenkimo prielaidą ;)
http://www.timesmicrowave.com/wireless/ - šitie ?
Šiaip tai man dzin. Man neidomūs tokie žaidimai (kas gudresnį rebusą sukurs/išspręs).
Toj srity, kuri man idomi (sociologija ir Co), tavo pasisakymai mano požiūriu yra niekiniai.
Prasilenkimas IMHO akivaizdus.