Tema: Re: Gal galite keliais sakiniais priminti Adamkaus ir jo šlepečių istoriją?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-06-15 16:20:35
Nuostabiai gili įžvalga ;)
Aš gi kaip ir neslepiu, nei kad fizikas esu pagal išsilavinimą, nei kad man 51'ieneri ;)
Iš ko seka išvada, kad esu "CCCP laiku universitetu aukletinis" ;) Tiesiog nostradamusas
esat, kad pastebit ir nuspėjat beigis nujaučiat tokias subtilybes ;)
Na o kaip ti jau jūs įsivaizduojat "tipinį" (ir išvis kad manot jog yra tokis "tipinis") -
tai jau tik jūsų asmeninė problema (na ir mūsų visų, ba gyvenam visuomenėj ir priekvailius
visgi išlaikom :)). Ko tais primenat man kovotojus su globalizmu su mobiliaku letenose
ir emailu vizitkėj.