Tema: Re: Graikijoje gyventi lengva?
Autorius: Vytautas
Data: 2010-06-03 10:58:32
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt>
> Sutinku. Tik ar triukšmas yra priežastis, ar pasekmė ?
> (paklausa sukuria pasiūlą) (komercinės mūsų televizijos
> transliuoja kvailas iki negaliu laidas todėl, kad jų nuomone
> kitokių mūsų tauta nežiūri, ar tas komerc. tv požiūris...
-  jie neturi pinigu geroms laidoms padaryti, o eiti jaučių melžti nenori..
   (kitaip tariant patys yra kvailesni už jų nuomone kvailus žiūrovus)

> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten>
- tai būtų idealu (beveik), bet deja tačiau - dinastijų tradicijos palaužtos visoje žmonių planetoje...
  (šiuo metu klesti drumstas sąmyšis, dar vadinamas lyčių lygybe, demokratija ar rinkos (turgaus) ekonomika)

:(