Tema: Re: Graikijoje gyventi lengva?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-05-16 22:28:13
Tai apie tą "toli nuo tautos" aš ir šnekėjau. Tik matai išvados iš to pas mumis
musie visai skirtingos: tau spėju patiktų "inteligentai - į tautą" ? Ale matai
tikri inteligentai niekad neis "į tautą". Ne taip jie sutverti, ne valinskai ir ne
paksiai (nors apie Valinską aš nesu prastos nuomonės, gal ir be pagrindo, dzin).
Čia tautai nėra kitos išeities, kaip nustot laipiot ant grėblių ir įsivaizduot,
kad anys žino, kaip viskas funkcionuoja ir valdosi. Mes palauksim, mes
nebadaujam.
Visgi, kaip ti bebūtų, nėra jau tokia bloga padėtis Lietuvoj. Tikrai geresnė
nei kokioj Graikijoj/Italijoj (ir ne apie Graikijos krizę aš čia, o apie komunistų
kiekį parlamente).
Kas link Delfio: nu ką aš žinau, dalyvauti tam pamazgų laistymesi ir vaikiškų
klyksmų košėj - vargu ar bent kokis savi gerbiantis intelektualas imsis. Eilinis
grėblys, kuris tiesiog turi nusibosti tautai.