Tema: Re: Graikijoje gyventi lengva?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-06-02 16:04:06
Reikalas ne tame, Paksas, Lansbergis ar koks Pilypas (iš kanapių)
inteligentas/ neinteligentiškas.
Reikalas tame, kad inteligentų viešų pasisakymų reikia su žiburiu ieškot.
Tuo tarpu kliedesių (komentarų apie sritis kuriose raukia "girdėjau varpai
skamba" lygyje)
 ant kiekvieno kampo. Tai sukuria triukšmą ir signalai paskęsta.

Betgi pas mus visi mokyti (kiek ten procentų su aukštuoju?), visi apie viską
žino, supranta,
jaučia pareigą paaiškinti. O mane tėtė mokė "kiekvienas turi dirbti savo
darbą"...