Tema: Re: Graikijoje gyventi lengva?
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-16 11:51:00
Mielas Vidai,

Mano galva esi pavyzdys idioto, kuris per visą savo dalyvavimo diskusijose
laiką nepasakė nė vienos savo idėjos, tik kopijavo ligonių rašliavas iš
delfi komentarų.

Suprantu, kad tau mąstantys žmonės kelia alergiją, nes jie sugeba ne tik
verkti ir keikti Landsbergį, kad anas kolūkius sugriovė, bet ir kurti,
gaminti, uždirbti pinigus ir sudaryti sąlygas užsidirbti kitiems.

Iš pačio rašliavų, suprantu, kad pats esi iš kartos, subrendusios prie
sovietų, todėl patį norėčiau įvardinti kaip pavyzdį, kodėl Lietuvoje yra
tokia padėtis kokia yra. Nes tavo kritinis mąstymas yra artimas nuliui. Ir
tokių, sovietinės edukacijos sistemos sužalotų asmenų, kurie sugeba tik
kartoti svetimas tiesas yra tiesiog per daug, kad šalis inovuotų, kurtų
produktus, kurių reikia ir japoams ir amerikiečiams ir vokiečiams ir
australams.

Aš šiuo metu užsiemęs naujos įmonės paleidimu, kurioje gaminsim prekes,
kurios bus platinamos visame pasaulyje ir jau dabar, prototipų testavimo
fazėje atsiliepimai yra labai geri, ir esu tikras, kad naujas prekinis
ženklas po 10 metų savo segmente bus žinomas ne mažiau, nei žinomi tos
srities JAV ir UK vardai. Aaaa, aš tas niekšas darbdavys, lupantis dešimt
skūrų? Bet kažkodėl didžioji dalis buvusių bendradarbių (ar buvusių
pavaldinių, jei jau taip) yra vis dar mano draugai, susitinkam ir
laisvalaikį praleist, ir pasidalint patirtim ir šeimom pabendraut. Matyt
todėl, kad esu niekšas, ir dėl tokių kaip aš visi emigruoja.

Kasdien daug dirbu, papildomai studijuoju (pvz. vakar laikiau strateginio
valdymo egzaminą, kurį jaučiu kad eilinį kartą parašiau maksimaliam
įvertinimui, šalia to dar randu laiko muzikavimui ir vaikams.

Ką noriu pasakyt šita ilga tiradą? Kiekvieną kartą įlysdamas į šį
newsgroupsą pašiurpstu nuo tokių kaip tu, Vidai. Ir tokios nykios asmenybės
įvardinimas, kad dėl tokių kaip aš išvažiuoja rodo, kad štai dėl to, kad
Tėvynėje tokių kaip tu yra dauguma, žmonės ir išvažiuoja, nes nemato
galimybės prasimušti pro tamsumos, ištroškusios komunizmo grįžimo,
garbinančios korupcinio tinklo, raizgančio Lietuvą, krikštatėvį Brazasuką ir
jo senų komunistėlių šaiką, masę.

tikiuosi po 20 metų tavo karta bus pamiršta kartu su komunizmo košmarais ir
mes galėsim džiaugtis gražia Lietuva.

O pačio laiškų aš daugiau nebematysiu, kišu į blocked senders.

Linkiu sėkmės ir laimės.

lasaZ