Tema: Re: Graikijoje gyventi lengva?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-05-19 22:01:09
> opozicijos indelio i valstybes finansu taršymą kaip ir neneigiu - galima
> nesunkiai surasti kas balsavo už "nusavintų" dirbančių pensininkų pensijų
> grąžinimą tuojau pat.
>
> Bet Kirkilo vyriausybės pasirinkta strategija nekreipti dėmesio į sparčiai
> į bedugnę riedančius valstybės finansus buvo lygiai tas pats kas atsitiko
> Graikijoje. Dar metai ir būtume su "junk" skolinimosi reitingu bei niekam
> neįdomūs išskyrus TVF, nes euro neturim.
>
> Beje jei ką, tai ir tuometinis kabineto narys neslėpė tokios strategijos:
> [...]
Labai vienpusiskas poziuris i vienus vartus. Si citata "„Dėl to ir aš, ir G.
Kirkilas daugelį kartų buvome atsidūrę vieni ir tas jausmas iš tikrųjų yra
labai bjaurus“" leidzia daryti visiskai priesingas isvadas.
Arba "ministrų kabinetui nesisekė priešintis parlamento narių norui
ekonomikos augimo metu visas socialines grupes apdalinti dovanomis"
neleidzia teigti, kad Kirkilas buvo blogesnis premjeras uz Kubiliu.