Tema: Re: OOOOO
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-07 15:52:12
nauja versija pateikei? Smeizi Bacha, tipo jis kysi paeme is rusu? O Didzbaliui leides dalyvauti, jis grieko ant sirdies neeme?  Juk is pradziu rasei:

"Aha jo, čia kaip pripūtus promilių atima teises, atvažiuoji po poros dienų ir sakai aš nebegirtas, tikrinam miklia ir teises grąžinam"

Pats, itariu, nebenutuoki ka sneki :)