Tema: Re: OOOOO
Autorius: Audrys
Data: 2017-12-07 12:50:34
Yra taisykles. Ir jos vienodos visiems. O ne tampomos kaip gandonas pagal
norus.

Beje, lietuvos sportininku procentas ikliuvusiu su dopingu vienas
didziausiu. Bet gi neismete .....

"Saulius74901"  wrote in message news:p0b617$sdo$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai pavaryk kitokių.
Ar manai, kad pavartojus dopingų užtenka išvaryt iš varžybų ir patrepsėt
kojele.

Dar papasakok, kad tai provokacijos, kad sočyje sportininkai nežinoją ka
vartojo ir kaip laimėjo.
Caras vakar ten kažką nerišliai bandė vapėt ta tema, tai pratęsk.