Tema: Re: OOOOO
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-07 15:40:43
ale pasiklyst tarp dvieju detaliu nederetu.

a) dopinga vartojo ir Jefimova ir Didzbalis. Pasibaigus bausmiu laiku, abiem buvo leista dalyvauti olimpiadoje. Faktas

b) Bachas viesai pasake, kad gailisi leides Jefimovai dalyvaut. Taciau nieks negirdejo, kad butu ta pati pasakes apie Didzbali. Faktas

Tiek va konkreciu faktu. Vis neprabundi, kartu su vakarais?