Tema: Re: OOOOO
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-07 11:46:22
Nebandei to pasakyt Didzbaliui? O gal rusams taikomi kitokie standartai, nei lietuviams? O amerikiečiui Dž. Gatlinui?
2012 metais Aurimas Didžbalis neteko Europos vicečempiono titulo, kai jo dopingo testas buvo teigiamas bei prarado teisę varžytis Londono olimpinėse žaidynėse.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/sportas/naujiena/kita/is-dopingo-seselio-islipes-aurimas-didzbalis-iskovojo-pasaulio-cempionato-bronza-26-466798