Tema: Re: OOOOO
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-07 15:19:02
Nubaude. Nubaude ir Jefimova. Tik va-leidus Didzbaliui dalyvaut olimpiadoje, veliau Bachas nevaitojo, kad klaida padare leisdamas. O del Jefimovos vaitojo. Kai as paklausiau, ko ten vaitojo, tamsta atsakei:

cit:"Aha jo, čia kaip pripūtus promilių atima teises, atvažiuoji po poros  dienų ir sakai aš nebegirtas, tikrinam miklia ir teises grąžinam"

Tad ir klausiu-kuom skiriasi Jefimovos atvejis nuo Didzbalio, jeigu vienu atveju Bachas leido sau vaitot, o kitu ne?