Tema: Re: OOOOO
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-12-07 15:27:27
Na tai prašom.
Scenoje minties galiūnas, Rusijos demokratijos liekana.
Pakomentuok koks ten dopingas kraujyje. Tikras ar menamas?
Pradžioj dopingas, o paskui jau kas jį gėrė, kas tiekė, kas mėginius slėpė,
naikino, keitė. Kas tą organizavo?

Pirmyn savo versiją
Caras kažkaip neinformuotas ten pas Jus.
Vakar slabnai su kometarais pas jį buvo.

Beveik žinau ką parašysi.
-Ten nesvarbu, svarbu, kad tyrimas lievas ir teisiškai-politiškai
neteisingas.