Tema: Re: Dar viena auka
Autorius: lasaZ
Data: 2010-01-07 22:24:10
o tu nuvaziuok, pagyvenki motuses rusijos vasaluose Belarusuose ar
Armenijoje. Ir papasakok kaip jie geriau uz mus gyvena. Nekalbu jau apie
pacia rusija, kurioje uz MKAD'o pragyvenimo lygis krenta zemiau
kanalizacijos :/

Tam kad gerai gyventume turi ismirti vergu karta ir uzaugti mokanciu dirbti
karta. Dar metu 40-50 tai uztruks.

lasaZ