Tema: Re: Dar viena auka
Autorius: Zveris
Data: 2010-01-06 18:14:34
Siaip noreciau pastebeti, kad uosta, elektrine, mazeikiu nafta state ir
lietuvos statybininkai ir darbininkai.
taip pat noreciau pastebeti, kad lietuviai tremtiniai Belamor kanala state
(daug ten ju kaulu liko), lietuviai statybininkai projektavo, state
daugelyje Sovietu sajungos respubliku ar autonominiu respubliku. Lietuviu
statybininku pedsakas yra ir uz Uralo. (BAM'o statyba ir pan.) Ir ka? jie
mums turi uz tai dekot? Statybininkai uz tai gavo atlyginima, kai kurie
kooperatinius butus ir t.t. ir pan., o sovietines respublikos gavo geros
kokybes pastatus ar gamyklas, todel nereikia lia lia del atomines, uosto ir
pan. Beje jie dar gavo maisto produktu pilna aprupinima, kai tuo metu pas
mus buvo dirbtinai kuriamas DEFICITAS.