Tema: Re: Dar viena auka
Autorius: Alvidon
Data: 2010-01-04 23:42:58
Nu tai kodėl nepadarė - kitas klausimas. Šiaip jau imant fašizmas -
tai komunizmas su žmonišku veidu, tik tiek.
Iš kitos gi pusės bėdos su fašizmu yra ne fašizme, o asmeninėj
Hitlerio psichozėj: žydai turi mirti ir arijų rasė lialialia. Fašizmas
buvo beveik visoj Europoj, bet niekur tiek lavonų negamino, kaip
kad komunizmas.