Tema: Re: Dar viena auka
Autorius: shrvi
Data: 2010-01-06 10:01:38
Buvau ne karta. Taip, mes irgi neblogai gyventume kaip ir DK, tikriausiai.
Bet istorijos jau nepakeisi, reikia dabar dirbti ir ieskoti tikslu, o ne
verkti ir ieskoti kaltu. Ar tu zinai kaip be atomines, terminalo ir kitu
gerybiu pasiekti ju lygi?
PS Ne, turbut nepatikesi - ten net nebuvau uzsukes:) Ar tu tiesiog bijai
sunkumu ir pripazinti klaidas?