Tema: Re: Kubilius ruosiasi is aklojo atimti puse pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-17 18:12:21
Kas yra juodadarbis ? Kompiuterastas žemiausio lygio (po privat
ir SOHO klientus lakstantis) juodadarbis ? Autoremontininkas
kad ir ratus suvedinėjantis ar degimą reguliuojantis - juodadarbis?
Vienok abiem mano paminėtiems atvejais jokio univero  nereik.
Pilnai pakanka vidurinėj ne alų maukt ir knygeles retsykiais paskaityt,
paguglint internete.