Tema: Re: Kubilius ruošiasi iš aklojo atimti pusę pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-15 22:02:32
Rašai kad rašytum ?
Koks direktorius dirba už pora kLt/mėn ???
Kokis individas žudosi nes Harvardo nepasiekiamumas žlugdo
jo svajonę užsidirbt kelis kLt/mėn ???
Juodą darbą dirbs verkiantys kad jiems galimybių Harvardui nėra,
ba jo tėvs ne Uspaskich :))) Ir tai yra gerai ir atitinka visatos
santarvę beigis budos norą, krišna akbar per amžius.