Tema: Re: Kubilius ruošiasi iš aklojo atimti pusę pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-15 21:21:09
Aš kalbėjau apie kelis kLt/mėn. Keliolika kLt/mėn. jau visai kitas laiptelis.
Tai viena. Na o antra - jei gydytojai tavi ištrenkė iš tos šiltos vietelės kaip
tai atsiliepė tavo kaip speco, sugebančio dirbti darbą įvertintą 15kLt/mėn.
kvalifikacijai ir konkurencingumui ? Nejaugi tai tokia reta specializacija,
kad pasauly tik viena kontora gali tavi įdarbint ? Ir išvis - 15kLt/mėn.
absoliučioj daugumoj mokama ne tiek už žinias, kiek už sugebėjimą
spręsti problemas, tai ne tiek žinių kiek gebėjimų/organizuotumo reikalas.
(čia dėl to, jog bazaras prieš tai vyko apie netingėjimą mokytis).
Kas link mūsų visuomenės įvertinimo - pilnai sutinku.
Ir kodėl nusprendei, jog aš į pinigus suvedžiu ? Aš pats pvz. mieliau
renkuosi "kaip pragyvent už 2kLt/mėn" nei "kaip uždirbt daugiau";
tik aš pats nebliaunu "valdžia kalta" ir bliaunančių nekenčiu. Valdžia
tėra mūsų visų rezultatas, daugiau nieko. Ne valdžia yra problema,
o mūsų visų visuma, mes kaip visuomenė; valdžios "nelygis" (kuris
be abejo yra) tėra viena iš pasekmių, bet jokiu būdu ne priežastis.