Tema: Re: Kubilius ruošiasi iš aklojo atimti pusę pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: Dexteris
Data: 2009-08-14 13:00:07
Krizė krize, bet kodėl rėkdami apie solidarumą jie neįveda progresinių
mokesčių? Aš sutinku, tegul mažina pensiją 10 procentų, tegul įveda grindis
nuo kokios sumos nebus mažinama ir pan., bet kodėl baudžiami dirbantys? Čia
jau diskriminacija. O diskriminaciją draudžia konstitucija. Konstitucinis
teismas jau seniausiai nustatė, kad pensijų mažinimas dirbantiesiems
pažeidžia konstituciją, tai kodėl vėl einama konstitucijos pažeidimo keliu?
Tegul bus grindys 500 litų, virš tos sumos tegul nurėžia 10 - 20 procentų,
bet VISIEMS VIENODAI, o ne skirstydamis į kastas.