Tema: Re: Kubilius ruošiasi iš aklojo atimti pusę pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-08-15 21:29:33
Viskas prasideda nuo pamatų. Kas daugiau turi šansų mokytis Harvarde -
Uspaskicho sūnelis, ar valytojos, dirbančios už minimumą vaikas? Nereikia
siaurai žiūrėti tik į individą. Jei tau tėvai nesumokės už mokslus, pats
nelabai ką ir padarysi. Aišku, galima vagonus naktimis krauti, bet dažnas
nuleidžia rankas ir pasirenka lengvesnį kelią. Kiekvieno žmogau intelektas
skirtingas, todėl ir pasiekimai skirtingi. Kas juodą darbą dirbs, jei visi
direktoriais dirbs?