Tema: Re: Kubilius ruošiasi iš aklojo atimti pusę pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-15 20:40:09
Realybė, iš tikro visi stengiasi save pateisint, vietoj to kad sąžiningai
prisipažint - tingiu, man maloniau alų maukt, nei mokytis.
Konkurencija atsiranda žymiai aukštesniam lygyje, kai jau milijonais
kvepia, del kelių tūkstančių algos negavimo lieka kaltint tik save.
Elementarus pvz.: pradino lygio kompiuterastas be jokio vargo
gali užsidirbt kaip minimum pora kLt/mėn., kompiuterastu tokio lygio
gali tapti kiekvienas netingintis ir turintis minimalų polinkį technikai
(ne filologas :)). Kitas pvz.: autoremontininkai - jokios krizės,
eilės pas gerus meistrus nemažėja. Reikalavimai ne didesni, nei
kompiuterastui. Kas darosi ne technarių pasaulyų - nežinau, ne
mano sfera.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:h65r63$44s$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia ne teorija. Čia tokia realybė.
>
> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message

>>> kitus. Taip kad nereikia čia skiesti, kad tik nuo individo viskas