Tema: Re: Kubilius ruošiasi iš aklojo atimti pusę pensijos nes pastarasis dirba - ar tai moralu?
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-08-15 20:58:31
Labai siauras mąstymas. Aš kadaise, prieš 12 metų, gavau darbą Kroatijoje už
15 000 Lt per mėnesį. 3 savaites padirbau, atėjo iš Niujorko faksas, kad
gydytojai peržiūrėję mano dokumentus nusprendė, kad mano sveikata neleidžia
man dirbti tą darbą. Tai kokia čia mamo kaltė? Aš stengiausi, praėjau
atranką, bet kiti nusprendė, kad man negalima to darbo dirbti. Kažkaip viską
į pinigus suvedate. Jei jau neuždirba n+k litų tai žmogus nieko nevertas. O
gal žmogui patinka jo dirbamas darbas, o ir darbą kažkam reikia dirbti.
Dabar mat visi santechnikai mes savo darbus ir puls html koduoti. Kas
gausis? Esmė tame ir yra, kad visuomenė nenori mokėti už tai pačiai
visuomenei reikalingą veiklą. Kodėl UK gatvę šluojantis uždirba vos ne
Lietuvos ministro algą? Todėl, kad ten supranta, kad šlavėjo darbas
reikalingas visuomenei ir už jį moka. O pas mus moka pinigus už nieką -
kodėl nėra viešųjų darbų bedarbiams? Betvarkės apsčiai, bet kad savivaldybės
ką organizuotų tai ne, geriau tegu bedarbiai sėdi namuose už nieką pinigus
gaudami, o pakelės ir miškasi tebūna prišiukšlinti. Ūkiškumo trūksta. O
trūksta todėl, kad tarybų valdžia išmokė veltėdžiauti. Tik giriamės, kad
daug dirbam, o iš tiesų esame tinginių ir prasigėrėlių tauta. Savo kiemų
apsišluoti tingime, laukiame, kol kas nors ateis ir iškuops mūsų mėšlą.