Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciausdraugeliaisiauteja
Autorius: Zlatan
Data: 2009-06-12 16:33:34
Zinote, kolegos, nerupi man nei komunizmas, nei anarchizmas, yra
idomesniu dalyku. Tiesiog cia beskaitinedamas pamaniau, jog uzsipuolete
Lina klaidingai. Yra subtilus skirtumas tarp to, apie ka raso Linas ir
tarp to, kuo jis yra kaltinamas;) Norejau pasiulyti tiesiog stabtelti.
Beje, pagarba jam uz tai, kad neslepia asmenybes.
Gero VISIEMS savaitgalio;)