Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciaus draugeliai siauteja
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-11 19:24:37
Tu čia rimtai ??? Buvau geresnės nuomonės apie tavo IQ...

Kitiems: kai Linas į prašymus pateikti komunizmo nekruvino
įvedimo metodus ("metodikos klausimas") atsakė otmazu
"Demokratija irgi pasiekiama tik su prievarta, kaip ir perejimas nuo
feodalizmo i kapitalizma" tapo akivaizdu, kad žmogus laikosi
pozicijos "komunizmo idealai yra nuostabūs, ir juos reikia įgyvendint
nesiskaitant su priemonėmis". Ką ir reikėjo įrodyt.