Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciaus draugeliai siauteja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-10 22:25:42

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h0ojhs$8qt$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai visgi pateiksi komunizmo/komunisto savo interpretaciją ar ir toliau
> tvirtinsi, jog masiniai žudikai beigis konclagerių kūrėjai yra geri žmonės
> ?

Ash savo interpretacijos neturiu. Galiu pasakyti, tik ta, kuri man
labiausiai neutrali ir su maziausiai putu ant lūpų:

"Komunizmas - socialinis judėjimas, nukreiptas į visų visuomenės narių
teisių, pareigų ir galimybių sulyginimą. Sulyginimas pasiekiamas paskirstant
visiems po lygiai materialines gėrybes, arba paliekant turtą valdyti
visuomenei."

Argumentas - tai galima pasiekti tik žudant ir prievarta neveža, nes tai jau
metodikos klausimas.