Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciaus draugeliai siauteja
Autorius: Tomas
Data: 2009-06-10 03:38:13
Pats tu nei kiek neishbrendi ish anties taisykles.
Komuniagoms ash neatstovauju, kaip ir pyderastams, bet kodel tureciau romiai
ishklausyt tamstos ishvedzhiojimus mano adresu..? Argumentacija priimu, bet
nepanashu, kad kazhka suprastum apie tai. Ash nesinervinu, bet butu kur kas
mieliau, jei bent kazhkuo pagristu tai, ka shneki.