Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciaus draugeliai siauteja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-11 20:02:46
Paskutines minutes atnaujimimas. Ka tik suzinojau su kuo diskutuoju. Man
geda ir su viskuo sutinku, ka smokas sako. Pasirodo Lietuva toks mazas
krastas... Dar karta atsiprashau kitu diskusijos dalyviu uz visus panaudotus
stiprius ishsireiskimus - tikrai nebuvo verta del to tipo taip stengtis ir
gadinti savo varda.

Prieš itraukiant i black list'a - kuiliau tau paskutinis kauliukas uz
palojima. Visa info apie tave slil mano artimas giminaitis - buves labai
aukstas KGB pareigunas. Kiek zinau, tarp cia skaitanciu, kai kas ji irgi
pazista. Jei idomu - rashykit.

Buckis, tau -  mielasis smokai.

P.S. Nu ne - negaliu.... Minu i gastronoma bonkes ir varau laistyt su
informacijos shaltiniu . Priesh tai net atsirasau nuo o.politics, nes tokio
orgazmo cia jau turbut nebepatirsiu. Visa mano teksta, kuris pasirodys
kituose newsgropuose nuo šio vakari iki ryt ryto prašau laikyt
negaliojanciu.

Nors šita šavka Ačiū dievui tik loja, bet nekanda, tačiau reikejo anksčiau
galvot....