Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciaus draugeliai siauteja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-09 16:47:29
Ir tave, Tomai, suskaiciavo :)

    Beje, man toks klausimas pasistojo. Ish kur kai kurie asmenys cia taip
gerai komunizmo diagnozes nustatineja ? Ar tik ne del geru pazinciu tuose
sluoksniuose. Tiksliau sakant ne tarp komunistu, o tarp rezimo, kuris
prisidenginejo šia utopine ideja atstovu.

    Kiek prisimenu, man gyvenime teko matyti tik viena komunista.
Italijoje, shalia Livorno apsistojome kaip ir vietiniame kaimo turizmo
analoge. Tai ten toks diedukas, dar priesh Musolini kariaves mus prieme.
Vynuoges visa gyvenima augina, zeme kasa. Tai jis sake, kad jis save laiko
komunistu - svajoja, kad visi gyventu gerai, nekariautu, kad turtingieji
neskriaustu vargsu ir kad visiems uztektu duonos. Kazkaip netikiu, kad jis
kanors butu nuzudes ar net kapitalisteliu isvadines... Kaime jie net
partijos atstovybe turi - susieina, laikrascius kartu skaito, ant valdzios
parekauja. Ir nieko - panashu, kad vietiniai kazkaip gyvena su jais - ir i
baznycia ileidzia ir sveikinasi visi, kai per kaima eina. Ir panasu net kad
gerbia labai.