Tema: Re: 1917-tieji Rusijoje, 1940-tieji Lietuvoje - Petkeviciaus draugeliai siauteja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-10 17:08:04
IMHO ne. Pavyzdziui ash pažįstu gal tik kokį porą žmonių, kurie tikri
krikščionys. Tikrai geri žmones, ir malonu su jais bendrauti. Laikau save
nereligingu, tačiau visiškai suprantu tu žmoniu isitikinimus. Aš jau
propaguoju krikščionybe ? Taip pat turime  inkvizitorius viduramžiais ar
kokia Bordžijų giminę. Atsiverčiam Šventą Raštą, skaitome ir laikome, kad
pastarieji buvo krikščionys ? Ar visdėlto jie tik vadino save tokiais ?